Namaste

Kategori: Träningsglädje

Fyra veckor med regelbunden yoga, och visst tycker jag att det börjar hända lite! Positionerna kan hållas i någon nanosekund längre, huvudet kommer någon millimeter längre ner mot golvet varje gång och ögonen måste inte vara klistrad mot läraren precis hela tiden. Utveckling! Love it!

Och avslappningen sen.... ahhh. Om man har tur går läraren går runt och kupar sina händer runt ens öron (?!), på ett helt gudomligt sätt. Jag kan förstå om det låter mer udda än skönt, men jag lovar, det skulle det vara värt att gå dit bara för dom där två sekunder av varma, svettiga händer som stänger ute hela världen. Magiskt.  

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Jag har också blivit helt såld på yoga och försöker gå en gång i veckan. Ett perfekt komplement till min övriga träning samt att jag känner hur bättre mina axlar och min rygg mår av det.

    Häftigt att känna att man går framåt som du beskriver! Kul, det är det som håller glöden uppe :)

    2012-10-24 | 15:10:53
    Bloggadress: http://engnuttasocker.blogg.se
  • Emma säger:

    Åh vad härligt med yoga, jag gör det sällan men ska faktiskt imorgon... :-)

    Sv: Då ligger vi i riskzonen båda två! :P

    2012-10-24 | 20:38:08
    Bloggadress: http://emma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: