Som ett gummiband kommer jag tillbaks

Kategori: Träningsglädje

Dåligt med bloggande, det har varit full fart hela dagarna. Avslutat en praktikperiod och påbörjat en ny, som verkar mycket lovande!

Träning har jag iallafall hunnit med som planerat, yoga igår och överkropp idag. När jag kom till gymmet i eftermiddags var jag för en gång skull inte ensam där, utan källaren var nästa full. Det påminde mig om varför jag föredrar morgonträning. Men när jag som bäst stod och kämpade med mina chins, kom den allra biffigaste mannen i rummet fram och frågade med den värnaste rösten om jag ville ha lite hjälp och tips. Hur snällt?! Det gjorde min dag lite grann. Så med hjälp av man och ett långt gummiband mörbultades axlar och skuldror och jag tror jag kan dofta träningsvärken redan nu. Tack för det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: