Utvärdering

Kategori: Vardag

Hur gick det då med September-målen?

För att fatta mig kort så har lightdrycken gått oförskämt smärtfritt och stretchingen får jag jobba vidare på. Ett par celsius har visserligen slunkit ner innan träning (kändes som om ICA hånade mig där ett tag med att sälja dom för 10(!!) kr/st), men det är ju inga mängder, och dessutom var det mest pepsimax/aspartamläsken jag ville utesluta: Så helt klart godkänt. Har liksom inte saknat det ett dugg, vilket jag verkligen trodde jag skulle. Fortsätter oktober, just because I can.

Stretchingen får jag som sagt jobba vidare med. Men jag hoppar aldrig över det helt längre vilket är ett framsteg, men skulle vilja förlänga sektionerna lite. Få in tänket att det kanske är värt att sluta träna fem minuter tidigare om det är bråttom för att stretcha igenom kroppen.

Men det skulle väl vara lite tråkigt om man klarade alla mål man satte upp med en gång!

Ps. Oktober!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Härligt att känna sig nöjd.
    Jag borde också börja stretcha bättre. Gjorde det alltid förr, men har blivit lite lat det senaste året tror jag. Eller stressad kanske? Knepigt, kanske också ska försöka mig på en liten utmaning med mer stretch. Att ha fått in yoga som träningsform känns iaf som ett steg i rätt riktning :)

    Sv. Prag är en väldigt fin stad. Har nu upptäckt ännu mer av naturen utanför också, härligt :) Kan absolut rekommendera dig att åka dit någon gång :)

    2012-10-02 | 19:33:13
    Bloggadress: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: