God morgon!

Kategori: Vardag


Känns inte alls som fredag idag för mig, förmodligen för att jag ska vara på praktiken mest hela helgen. Men först seminarium på förmiddagen. Har laddat med morgongym och grötfrulle, och sippar som bäst på en kopp julte (det är ju ändå november nu..), med en tesked kokosolja i. Den där kokosolja alltså.. Vi har ju bara haft ett par dagar ihop ännu, men jag måste säga att jag är ganska hooked. Än så länge har jag använt det till att steka plättar i, i teet, till mangosorbet, och senast, använt det för till att smeta in ansiktet med, efter tips härifrån. Och det har funkat fint till allt.

Att ha en oljan i teet är kanske det jag var mest skepptisk till, men är man väl vant sig vid tanken på att dricka olja är det faktiskt gott, speciellt i rött te.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: