Kokosolja

Kategori: Vardag

Ledig på en måndag, inte fy skam det. Sov lite illa (rytas om fullmåne?), men vaknade ändå hyfsat pigg och fortfarande sugen på den planerade simningen. Vågade mig till och med ner i den medelsnabba banan och fick därmed agera den som blev varvad istället för att själv vara den som varvar pensionärerna i motionsbanan.

Efter dusch och bastu slank jag in på hemköp för att köpa något mellanmålsaktigt men kom istället ut med en burk kokosolja. Sist av alla skulle jag tro, men det att ska bli spännande att prova efter alla lovord!

Kommentarer

  • Marja - Baka Sockerfritt säger:

    Kokosolja är jättebra i matlagning men även på kroppen! Jag rukar smörja in ansiktet med det på kvällen.

    Svar: Åh det ska jag prova på min narriga vinterfeja ikväll :)
    endorfina

    2012-11-01 | 12:43:09
    Bloggadress: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: