Super Mama

Kategori: Träningsglädje


I somras körde jag och mamma en plank-utmaning (inspirerad av Annie), och maxplankade då fem dagar i veckan. Efter det har vi försökt hålla igång det med ca 3-4 ggr i veckan, och förra veckan fick jag ett sms från mamma som berättade att hon hade slagit sitt rekord, och därmed plankat i 6 minuter.

Den ni. Min mamma, 57 bast, plankar i 6 minuter. I sträck.

Det gjorde mig löjligt stolt och galet pepp. Jag har också plankat 6 minuter en gång i tiden men det känns länge sedan nu, nu börjar det allt som ofta darra redan innan fyra. Nu är jakten på 6 minuter är igång! 

4,30 stannade klockan på idag - nya tag imorgon!

Kommentarer

  • Sofhie säger:

    Wow! Hur grym är hon på en skala!? Imponerande. Den dagen jag skulle se min mamma genomföra det vet jag inte vad jag skulle ta mig till, haha ;D

    Sv; Tack så hemskt mycket för receptet! Har faktiskt aldrig provat det innan så det ska verkligen bli en sak på listan över måste-grejer så fort jag flyttat in i min(mitt?) nya crib :) Håller med dig, toppingen är lyxen fast har kärat ner mig i grötkonsistensen. Kladdig mat är ju mums!

    2012-09-19 | 22:17:15
    Bloggadress: http://sofhie.shapemeup.se
  • nicole säger:

    Åh vilket härligt inlägg och cool mamma :) Är själv jättesugen på en plankutmaning mucho snart. KÖrde mage igår och plankade järnet. Tack för din kpmmentar btw!

    2012-09-20 | 22:32:39
    Bloggadress: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här: