Svett och pumpa

Kategori: Träningsglädje

Imorse fick jag sällskap på gymmet, väldigt trevligt att ha någon att svettas bredvid som omväxling! Speciellt när denne kunde tipsa mig om lite nya övningar (känner att militärpress och jag kommer bli bundisar hädanefter), och dessutom kunde rädda mig från att krossas av stången när mina stackars små muskler inte orkade med. (Väljer att inte ha mindervärdeskomplex för att mina vikter många gånger var en fjärdedel av hennes..- ni kan ju tänka er hur stor nytta hon hade av min passning vid bänkpress ;).

Sitter just nu och tittar på webföreläsning och torrostar (och äter) pumpakärnor. Jag brukar rosta i stekpannan med lite flingsalt, älskar hur fröna puffar till sig och bli krispiga. Med salt blir det ett fint pluggsnacks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: