Day 1

Kategori: Frukost

I söndags kände jag hur det kliade i halsen, igår hade det utvecklats till halsont rent av, och idag är det tillbaka på kli-stadiet. Nåväl, hoppar över gymmet idag och hoppas att det hela var högst tillfälligt så att jag kan köra som planerat resten av veckan.

En promenad i höstrusket blev det iallafall, med avslutning på ICA för att fylla på förrådet. Idag påbörjar jag de 30 dagarna! Woop woop! Att överge frukostgröten var det dock inte tal om, känner hur jag har ett uppdämt behov efter långhelgens alla yoghurtfrukostar.


Gamla hedliga rågflinge/chiafrögröt, toppad med kvarg och bär.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Älskar mina grötfrukostar också, kan inte var utan en längre tid. När jag var i usa i sommar kan jag lova att jag längtade bort från pannkakor, vitt bröd och annat amerikanskt. Jag vill hem till min fibergröt med kvarg ;)

    2012-09-25 | 16:45:33
    Bloggadress: http://veronicas.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: